poniedziałek, 9 stycznia 2012

Holy Whine Info #7: Nowy początek

No i zaczynamy! Pewnie co uważniejsi obczaili już drobne zmiany na blogu. Tak jest, dostosowałem go do nowej roli. Teraz nie będę pisał tylko o World of Warcraft i healing prieście, ale również popiszę się niewiedzą i ignorancją w takich sprawach jak gry (ogólnie) i Playstation 3. Ale spokojnie, fani World of Warcraft nie powinni czuć się zawiedzeni, gdyż dalej będę skrobał o tym świetnym MMORPG. Jednak ograniczenie TYLKO do tej jednej gry zniknęło. Niestety, osoby grające healing priestami poczują pewnie trochę mniejsze zadowolenie, ponieważ poradniki dotyczące tej klasy zakończą się na patchu 4.3. Nie będzie kolejnych edycji... No może, że coś się zmieni w moich planach na przyszłość, ale o tym za chwilę.

Na dzisiaj jednak przygotowałem dla Was coś bardziej prywatnego. Ogólnie rzecz biorąc prawie codziennie otrzymuję pytania dotyczące mojej osoby i tego co będę robił, jak i tego co stanie się z blogiem. Dlatego pozwoliłem sobie w dole umieścić miniFAQ, które wyjaśni większość spraw i nieścisłości na mój temat. Zapewne zaraz odezwą się moi ukochani hejterzy (całuski!) z tekstami "kogo to obchodzi", ale jak zwykle będę miał na to wyrąbane ;). Zainteresowanych zapraszam do lektury.

Dobra, to może na początek powiesz nam dlaczego postanowiłeś skończyć z hardcore'owym graniem w WoWa?
Powód jest prosty i pewnie dla niektórych mało wiarygodny. Ale po 7 latach chyba każdemu może się znudzić jakaś gra, prawda? Niestety, po totalnie hardcore'owym graniu w Ensidii stwierdziłem, że to chyba jednak nie jest dla mnie. Oczywiście dalej zamierzam pogrywać sobie w WoW, ale na zasadzie "zaloguję się, aby zrobić sobie LFR, dwa dungeony i pogadać ze znajomymi". Tak będzie do wyjścia dodatku, a potem zobaczymy.

Chwila, chcesz powiedzieć, że masz zamiar wrócić kiedyś do hardcore'owego grania?
Tak, nigdy nie mówiłem, że kończę definitywnie (sam tytuł notki o tym informujący głosił, że koniec następuje "na razie"). Dam szansę Mists of Pandaria, zwłaszcza, że dzięki Rocznej Przygodzie mam gwarancję, że otrzymam betę. Jeśli gra Monkiem mi się spodoba, to możliwe, że wrócę.

Monkiem? A co z priestem?
Priesta akurat "pozbyłem się" definitywnie :). Wyjaśnienia są raczej zbędne. No i takie "pozbycie się" maina to chyba najlepszy moment na zmianę klasy. A że dodatek tuż tuż, to Monk wydaje się najlepszym wyborem. Czemu? Każdy chyba doskonale wie jak OP był Death Knight na początku WotLK, więc czemu mamy nie uświadczyć powtórki w MoP? A któż nie chciałby pograć przynajmniej przez parę pierwszych miesięcy najbardziej OP healerem w grze? :).

A co masz zamiar zrobić, jak Monk okaże się nudny, ale dodatek fajny?
W tym momencie ciężko mi jednoznacznie odpowiedzieć. Możliwe, że zacznę grać Holy paladinem, bo całkiem fajny z niego healer, czyt. facerollowy (bez urazy panowie paladyni, którzy czytacie tego bloga). Mogę też zawsze wrócić do priesta, bo mam jednego na 85 levelu. Wachlarz możliwości mam całkiem spory, jednak póki co pozostaję przy planie grania Monkiem healerem.

To w takim razie czym ty teraz grasz?
Ciężko mi stwierdzić co jest teraz moim mainem. Chyba Holy paladin. Ale ostatnio zacząłem też bardziej na poważnie grać Shadow priestem. Jak na casuala oczywiście.

A co z gildią? Masz zamiar grać w jakiejś?
To odstawiam na później. Póki co chcę sobie pograć na PeeSiaku Trzy, kupić nowego kompa, "pozwiedzać" nowe światy, itp. Kiedy to wszystko "ogarnę", to wtedy zacznę zastanawiać się nad ewentualnym pisaniem podań. Teraz nie jest to dla mnie najważniejsze. Poza tym, kto chciałby w gildii osobę, która loguje się do WoWa na 1-2 godziny (jeśli w ogóle) dziennie.

Blog, jak rozumiem, nie będzie dotyczył już tylko World of Warcraft. A po wyjściu dodatku?
Po wyjściu dodatku prawdopodobnie nic w tej sprawie się nie zmieni. Tj. dalej będę pisał o różnych rzeczach, nie tylko o World of Warcraft. Na pewno jednak mniej miejsca będę poświęcał healing priestowi, jeśli ostatecznie zdecyduję się grać Monkiem. Poradniki priestowe znikną i możliwe, że na ich miejscu pojawią się te dla Monka. Jednak jest to niewątpliwie bardzo odległa przyszłość, więc składanie jakichkolwiek obietnic mija się teraz z celem.

Co z nazwą bloga w takim razie, jeśli nie zamierzasz grać już priestem?
Pewnie większość z Was nie wie, ale tytuł bloga nie wziął się od nazwy jednego z drzewek priesta. Holy Whine ma nawiązywać do popularnego angielskiego zwrotu holy shit. Oczywiście dobrze było mieć dwa skojarzenia w nazwie bloga, jednak mi w zupełności wystarczy jedno. Zwłaszcza, że po pierwsze lubię tę nazwę (bo kocham whine'ować), a po drugie przyjęła się ona wśród osób odwiedzających bloga (patrząc na statystyki). Poza tym, drzewko healujące Monka nie powinno nazywać się Holy? Nie wiem nawet.

OK, wszystko jasne. Tylko co tutaj robi ciągle twój priest po prawej stronie?
A nie wiem. Jakoś tak podoba mi się ta grafika, więc póki co ją zostawiłem, zwłaszcza, że dopóki nie wyjdzie dodatek, to na blogu ciągle znajdziecie poradniki dla priesta. Myślę, że definitywnie pożegnam się z poradnikami, jak i grafiką mojego priesta dopiero po wyjściu MoPa.

Zmieniając temat: czy to prawda, że ludzie z Manaflaska prosili cię o powrót do Ensidii?
Oczywiście, że nie. Moje odejście było i JEST definitywne (dzisiaj często używam tego słówka) i nikt nigdy nie zwracał się do mnie z prośbą o ewentualny powrót (nie sądzicie, że byłoby to co najmniej dziwne?). Tego typu plotki są tak wiarygodne, jak te głoszące wszem i wobec, że składałem jakieś podania do Apexu.

Ale Tharis twierdzi, że...
No właśnie. TWIERDZI. Jeśli uważasz, że jakaś osoba trzecia wie na mój temat więcej ode mnie, to nie mam zamiaru dalej się tłumaczyć. Nie wiem czemu Tharis rozpowiada te bzdury na mój temat (zwłaszcza, że o dziwo nie są wrzutami), ale wszystkie jego historie pokazują, że ma chłopak wyobraźnię.

To chyba wszystko już wiadomo.
Chyba tak. Jeśli o czymś zapomniałem, to zapewne odpowiem Ci w komentarzu pod tym wpisem.

46 komentarzy:

  1. Powodzenia w dalszej zabawie i szukaniu rzeczy które będą Ci dawać fun w wolnym czasie! ;] mam nadzieję że od czesu do czasu będzie Ci można zadac pytania na temat priesta...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy tekst twoj ktory nie przeczytalem w calosci .Cos w rodzaju flakow z olejem.
    Rob lepiej to co robiles dobrze bo pisanie o wszystkim i o niczym zle sie konczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli go nie przeczytałeś w całości, to skąd ocena jakie to jest? :)

    Przypomniała mi się taka anegdotka. Swego czasu, kiedy Harry Potter był bardzo popularny, jeden z księży w którymś radiu bardzo krytycznie wypowiadał się na temat tej książki. Uważał, że należy jej zakazać, bo propaguje magię, czary, itp. a to jest sprzeczne z wiarą chrześcijańską. Na koniec redaktor pyta księdza:
    - A czytał ksiądz w ogóle tę książkę?
    - Nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ej no z tematem księży i ogólnie kościelnym wątkiem to podoba historia jest z Radyjkiem Maryja każdy krytykuje a ktokolwiek tego słuchał? raczej nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mogles nie sprzedawać postaci...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto to jest Tharis?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra anegdota.Wlasnie na tym to polega ze jak bedzie blog o wszystkich grach to nikt ich nie bedzie czytal.Bo co mnie obchodza inne gry.Kilku osob juz tak zrobilo przed taba i skonczylo sie to marnie.Ale moze sie myle.I szkoda by bylo tego co juz jest bo zawsze tu zagladam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecież (chyba?) wyraźnie napisałem, że blog dalej będzie skupiał się na WoWie. Jednak nie omieszkam napisać czegoś o innych grach, jak będzie okazja.

    To taki jakby bonus ;). Lepiej pisać co 2-3 dni niż co 2-3 tyg., bo jesteś ograniczony do 1 gry.

    OdpowiedzUsuń
  9. o wowie można pisać codziennie >< hehe, tylko kto by to wtedy czytał :). Zostaje ci ewentualny theorycrafting z arkuszem excela ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Za ile priest poszedł?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak nie będzie Ci się podobało graniem Monkiem, zawsze możesz spróbować Moonkinem. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tekst cienki , takie pieprzenie ale bez jakiegokolwiek sensu.liczylem na wiecej po tobie.pozatem watpie zebys wrocil na stale do gry jako healer,powinienes sprobowac innej roli

    OdpowiedzUsuń
  13. @up pisz lepsze teksty, prowadź lepszego bloga a najlepiej to się zaloguj mr Anonymus :*

    OdpowiedzUsuń
  14. musimy ci koniecznie znaleźć dziewczyne w wowie to wrócisz xD xD xD

    OdpowiedzUsuń
  15. @Cheeroke: Tharis to jest taki ziom który zna wszystkich (często bez wzajemności ;P ) i w jego opowieściach wszyscy jesteśmy jego kumplami więc trochę szacunku do tej legendarnej postaci!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cheeroke wlacz mozliwosc pisania jako anonim na Twoim blogasku. chcialem Ci z pracy laurke wyslac jak to bazujac na Twoim poradniku ucze sie DPS-owac DKjem(do tej pory tylko healer;P)

    priest poszedl za tyle ze wystarczy Luneyowi na gry do konca 2012, PS3 z gadzetami i kilka kiepskich filmow von triera(hehe)..

    OdpowiedzUsuń
  17. Już włączylem. Dobrze, że wogole mi uświadomiłeś, że nie miałem tej opcji włączonej:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Czym kierowałeś się w wyborze ps 3 a nie xbox360? Coś konkretnego przeważyło na Twojej decyzji i czy planujesz zakup PS 4?

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem, nie ufam Micro$oftowi :D. Nie było jakiejś zdeterminowanej decyzji, że MUSZĘ mieć PS3. Po prostu stwierdziłem, z punktu widzenia laika, że lepiej mieć PS3.

    Jeśli PS4 nie wyjdzie za szybko, to pewnie tak.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hehe... Szkoda, że twój priest dołączył do każualowej gidlii na serwerze Kor'gall. Naprawde szkoda, że sprzedałeś go(jeśli sprzedałeś, a nie dałeś w prezęcie :)) po cichu, bo byłbym gotowy wyłożyć na twojego piesta grubą kase. Ale bądź, co bądź. Dobrze, że istnieją strony typu WoWrack, na których można znajdować sprzedane po cichu postacie :P, Jeśli ktos mi nie wierzy oto link : http://eu.battle.net/wow/en/character/korgall/noras/simple

    OdpowiedzUsuń
  21. anonim zarzucajacy, ze ktos inny zrobil cos "po cichu"? co za klasa..

    OdpowiedzUsuń
  22. Jego postać jego kasa, huj wam do tego ile za to dostał. Po prostu musicie się dowartościować gadaniem bo sami najwyżej co to zamiataliście na pugach bądź w mało rozgarniętych guildiach.

    OdpowiedzUsuń
  23. lepiej sprzedać niż kasować, w obu przypadkach nie będzie kusiło, a tak przynajmniej człowiek się dorobi. ciężka praca została zainwestowana w postać, dobrze słyszeć, że nie poszło to na marne ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ze niby ktos kupił taką postać i gra casualowo? LOLWTF

    OdpowiedzUsuń
  25. no jeśli ktoś kupuje postać to tylko gra casualowo, co to za problem na zrobienie takiej postaci jak ktoś raiduje w hardcore guildi? lol może achi nie będzie i pare dodatków ale gear i skill będzie lol2

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawe kiedy bana dostanie heheeh

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam newsa, Luney tak naprawdę sprzedał chara tuż po uzyskaniu membera w Ensidi, aby więcej $$$ zarobić. W końcu koś z oficerki wykapował, że postacią na raidzie jakoś dziwnie miota i biega jak oszalała i jakoś nagle micro się zepsuło i poszedł kick.

    OdpowiedzUsuń
  28. Moda - ja tez mam newsa. podobno wczoraj, Luney zabral dziecku lizaka. dodal go do oferty nowego chara na allegro zeby zarobic wiecej $$$..

    OdpowiedzUsuń
  29. a moze mam newsa - Luney znalazł dziewczyne i powiedziała seks albo wow?

    OdpowiedzUsuń
  30. Na miejscu Luneya wylaczyl bym opcje dodawania komentarzy:). Bo tak naprawde kazdy z was mu zazdrosci , bo gosciu sobie daleko zaszedl z graniem . a wy go trolujecie bo sami nie umiecie grac i chcecie przez to poprawic swoja ocene:)

    OdpowiedzUsuń
  31. no ale z drugiej strony luney to nie jest mily sympatyczny gosc

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale czemu mam wyłączać opcję dodawania komentarzy? :D Fajnie się to wszystko czyta. Ludzie muszą naprawdę mnie kochać/nienawidzić (podkreślić prawidłowe), jeśli wymyślają takie zmyślne teorie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Moda - co ciekawe, udalo sie wytworzyc te emocje prawie anonimowo.. przyznasz sie do kradzieży tego lizaka, podly luneyu, czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  34. A wpisy na blogu się pojawią jakieś jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  35. Na każdego przychodzi pora a ja Tobie życzę jak najlepiej kolego. Nie uzyskałem w tej grze nic szczególnego jednak byłeś dla mnie pewnego rodzaju inspiracją jeżeli chodzi o klasę jaką jest priest, dzięki za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  36. Moda - Luney nie wrzuca wpisow bo ktos zlamal jego haslo=admin1..

    OdpowiedzUsuń
  37. A Luney tak naprawdę w tym czasie siedzi w mc'donaldzie i podaje frytki aby zarobić na nowe gry na psa..

    OdpowiedzUsuń
  38. Nawet gdyby to była prawda, to nie wiem co w tym złego. Lepiej chyba zarobić swoją kasę niż prosić mamusię o pieniążki, co nie panie Anonim? ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Teraz będziesz mieć 1-2h w tygodniu żeby pomóc w progresie hero gildii w której przebywasz (altem?) ? :P

    OdpowiedzUsuń
  40. "Nawet gdyby to była prawda, to nie wiem co w tym złego. Lepiej chyba zarobić swoją kasę " - To akurat nie było nic złego w Twoim kierunku, tylko próba pokazania ludziom, że istnieje jeszcze świat w którym trzeba zarabiać kasę aby te gry na psa, czy cokolwiek innego kupić.

    OdpowiedzUsuń
  41. Moda - dzis przeczytalem jak Cheeroke pojechał TOR-a. czekam na kolejny cios prosto w serce republiki. a moze Tobie sie podoba? tak czy siak czas na nowy wpis

    OdpowiedzUsuń
  42. Już mu kilka osób wybiło z głowy pomysł zakupu TORa więc Luney nawet w niego nie grał:D

    OdpowiedzUsuń
  43. Niestety, ciągle czekam na nowego kompa (zamówiłem w Ram.net.pl) już prawie 3 tygodnie :/. Na pewno jak już go otrzymam, zainstaluję all itd. to walnę notkę. Ogólnie to czekałem właśnie z notką na nowego kompa, ale jak widać panowie z Ram.netu posiadają dziwną definicję krótkiego czasu oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  44. Luney, pograj w minecrafta, zadziała na każdym kompie. Warto spróbować !

    OdpowiedzUsuń