sobota, 3 grudnia 2011

Holy Whine Info #6: Aktualizacja poradników i BiS list!

Dzisiaj mamy w gildii dzień wolny, więc skorzystałem z okazji i zaktualizowałem wszystkie poradniki na blogu do patcha 4.3. Hour of Twilight nie przyniósł wielu zmian u priesta, więc nie miałem aż tak dużo roboty, jak na początku myślałem, co jednak nie znaczy, że nie warto zapoznać się z wprowadzonymi przeze mnie poprawkami. Wszystkie wypisałem w dole.

talenty

W dziale talentowym zaktualizowałem oczywiście wszystkie buildy Holy, aby zawierały Heavenly Voice. Więcej zmian nie odnotowano, więc reszta speców jest jak najbardziej aktualna.

priest holy discipline poradnik talenty

Tutaj poprawek jest zdecydowanie więcej niż w dziale z buildami. Przede wszystkim wszyscy Holy prieści powinni zapoznać się z działem Reforge, gdyż zaszło tam sporo zmian, m.in. podałem informację o haste capach. Natomiast fani PvP powinni już lepiej zrozumieć zasadę reforge'owania, ponieważ trochę lepiej to wytłumaczyłem.

priest holy discipline poradnik talenty priest holy discipline poradnik talenty

Tak jest, dodałem też nowiutkie BiS listy dla Holy i Discipline priesta pod patch 4.3. I tutaj parę uwag. Po pierwsze, BiS listy dotyczą najlepszego możliwego gearu z Dragon Soul heroic. Po drugie, nie są one jeszcze w 100% pewne, niektóre itemy potrzebują jeszcze paru kalkulacji (np. trinkety dla Discipline). Po trzecie, WoW Head niestety nie "wyłapuje" straty/zysku haste'a po reforge'u, więc w Holy BiS liście dokonałem tylko tych oczywistych reforge'y.

I tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że poprawiłem wszystko co trzeba. Jeśli zauważycie jakieś stare informacje z 4.2, to piszcie komentarze pod tym wpisem. W wolnej chwili na pewno poprawię wszelkie nieścisłości. Anyway, żegnam i trzymajcie kciuki za Ensidię ;).

8 komentarzy:

  1. Miałem awarię neta, kiedy miałem iść na LFR.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po ile dni ludzi podostawali? bo miał być rozrzut od 3 do 8 dni?

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie gildie dostaly 8 dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauważyłam ,ze wszystkie te itemki posiadaja tzw hejst ... nie wiem jak o to zapytac :P ale czy to znaczy ze hejst mi bedzie potrzebny ?? do tej pory latałam w sumie "bez hejsta" i była /jest okejka , wiec dlaczemu oni wszedzie nawciskali tyle tego hejsta FFS!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się wydaje, że to celowy zabieg Blizza, żeby robić reforge :)

    OdpowiedzUsuń