wtorek, 29 listopada 2011

Patch jutro, poradnik na manaflasku

Jak już zapewne wiecie, jutro wychodzi patch. Między innymi z tego powodu byłem ostatnio zapracowany, bo zgłosiłem się do zaktualizowania poradnika dla Holy i Discipline priesta na manaflasku. Roboty było sporo, ponieważ postanowiłem poprawić (a raczej kompletnie zmienić) również wszystkie grafiki zawarte w guidzie. Więc tak... Możecie to traktować jako kolejną wymówkę dlaczego nie było wpisów na blogu. Ogólnie, to przyznam bez bicia, że miałem w planach wydać nowy odcinek Out of Character opisujący moje wrażenia ze Star Wars the Old Republic, ale wkurzyłem się, że w tej nędznej grze za Chiny ludowe nie ma sposobu, aby zrobić screena (nawet przy użyciu HyperSnapa), to sobie darowałem. Fanów Star Warsów serdecznie przepraszam.

Ale wróćmy do poradnika. Znajdziecie tam wszystkie najświeższe informacje odnośnie Holy i Discipline priesta, którzy chcą leczyć w patchu 4.3. Niestety (dla nielicznych, mam nadzieję), będzie on dostępny tylko w wersji anglojęzycznej. Natomiast poradniki zawarte na blogu zostaną zaktualizowane (głównie chodzi o dział Enchanty, gemy i reforge) po progressie Dragon Soula, więc miejmy nadzieję, że za parę tygodni. Może, że znajdę odrobinę czasu podczas pierwszego tygodnia patcha, kiedy będziemy robili normale i tłukli w nieskończoność Raid Findera (już nie mogę się doczekać...).

A kiedy będziecie mogli przeczytać guide'a na manaflasku? Premierę ma mieć dzisiaj lub jutro, więc zgłodniałych informacji już teraz zapraszam do śledzenia www.manaflask.com.

EDYCJA: Poradniki są już oficjalnie dostępne. Zapraszam na tę stronę po więcej informacji: http://manaflask.com/en/article/1392/4-3-ensidia-and-friends-class-guides-are-here. Oczywiście news, jak i same poradniki są po angielsku.

6 komentarzy:

  1. Podpowiedz ze screenami - windowed mode i paint :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Windowed mode mam zawsze włączony. Po wciśnięciu Print Screen i wklejeniu "tego" do Painta/HyperSnapa mam tylko piękny czarny ekran.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale taki windowed mode ze mozesz go przesuwac po ekranie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki jesr priorytet statow w patchu 4.3 dla holy i discipline? Jak rozumiem w holy nie zbieramy na sile 4 czesci setu, wiec mozna tutaj odpowiednimi itematmi przebierac?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czesc, Mozesz mi powiedziec, dlaczego uwazasz, ze nalezy zbierac haste do x capa w holy?Pytam bo poprostu nie rozumie, a chcialbym wiedziec dlaczego np nie lepiej wladowac na maxa mastery. Z gory dzieki za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo damage jest bardzo szybki teraz. Zarówno w FL jak i DS. Więcej nie mam czasu napisać ;).

    OdpowiedzUsuń