wtorek, 8 listopada 2011

Technical Issue #2: Action Bar Saver 2

Dziś kolejny odcinek Achi Whore, w którym zajmiemy się jeszcze jednym przydatnym addonem o nazwie Action Bar Saver 2. Już sama nazwa powinna sugerować do czego będziemy używali ABSu, ale dla mniej kumkających szybkie wyjaśnienie. Grasz może klasą, którą często zmieniasz speci? Na przykład masz dwa spece do PvE, ale lubisz od czasu do czasu ponaparzać się również z prawdziwymi ludźmi na arenach lub battlegroundach, więc często prosisz trenera, aby oduczył Cię jednego z tych PvE speców. I pewnie cholernie się denerwujesz, że przy każdym takim respecu trzeba zmieniać niektóre action bary, bo doszły dodatkowe skille tylko do PvP albo chcesz władować tam parę makr, które w potyczkach ze skryptami nie były przydatne. Irytacji mówimy koniec, gdyż Action Bar Saver 2 rozwiąże ten problem!

Chcę grać dziś PvP! - zakrzyknął luney wymachując pięścią przed monitorem. Mam ochotę spłacić dług paru elfickim panom do towarzystwa, usmażyć garść gnomów, poucinać rogi kilku kózkom, a z futra wilkołaków zrobić sobie pochwę na sztylet. Poszedłem więc do trenera priestów, który szybko zresetował mi talenty. Następnie wszedłem na holywhine.pl, wybrałem build z Soul Wardingiem ;) i... jeszcze nie do końca byłem gotowy. Cholerka, przecież przydałoby się śledzić cooldown Desprate Prayer, którego w PvE nie mam. No i muszę jeszcze umieścić makra na paskach, bo na przykład Power Infusion będę rzucał w PvP na siebie. Jezuuu, przez ustawianie Action Barów pod PvP co najmniej z 5 minut życia zmarnowane... By było, bo w końcu używam Action Bar Savera!

Wcześniej, zaraz po zainstalowaniu ABSu, musiałem oczywiście raz poustawiać wszystkie action bary ręcznie, aby zapisać profil. Wystarczy wpisać /abs save disc_pvp i po kłopocie. Nie zapomnijcie zasave'ować również profilu pod PvE, aby później bez problemu wrócić do niego jak znudzi nam się zarzynanie Alluchów.

Dobra, ale wróćmy do tej bardzo interesującej historyjki o luneyu, który postanowił pograć trochę PvP. Jak pamiętacie, zmieniłem już speca, a wcześniej stworzyłem również profil w ABSie pod PvP. Teraz wystarczy tylko wpisać /abs restore disc_pvp i... Wszystkie action bary pozamieniają się automatycznie! Ba, nawet makra wskoczą na swoje miejsca. Nic więcej nie musimy robić. Jesteśmy gotowi do masakrowania śmierdzących Alluchów!

PS. Mam nadzieję, że gracze Alliance zrozumieli, że cały dzisiejszy wpis był przesączony ironią i hiperbolami.

6 komentarzy:

  1. A kiedy wrzucisz paczkę ze swoimi addonami i taką konfiguracją jak masz? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaj jeszcze uśmiech jak w reklamie margaryny i będzie git :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja addon :) Teraz jak bede zmieniał spece to nie bede szału dostawał z układaniem skili :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, Alluchy nie zrozumiały żartu, teraz wszystkie jadą do Ciebie żeby skopać Ci dupsko :>

    OdpowiedzUsuń
  5. ... i nie Alluchy nie Alluchy ,bo Cie zniszcze jak spotkam :P no jak mamy to juz wyprostowane , powiedz mi jak sobie radzisz z Grid'em (chyba go uzywasz :)nie znam sie wiec zgaduje, a wiec jak sobie radzisz jak jest np 40 luda ?? i weź z'up'lołduj prosze swoje ui, moje zycie nabierze sensu w koncu, za kazdym razem jak cos zepsuje to od razu nawet zmieniam keybindings i od nowa ucze sie grać... wysle ci kartke na swieta :))))

    OdpowiedzUsuń