Po 2 dniach pisania, analizowania i szukania informacji udało mi się skończyć zapowiadany wcześniej dział.
Tak jest. Wszystko w jednym miejscu, opisane, mam nadzieję, w miarę jasno i przystępnie. Bez zbędnego zagłębiania się w szczegółowy theorycrafting, pomimo, że każdy wybór starałem się przynajmniej w minimalny sposób uzasadnić (a jak tego nie zrobiłem, to znaczy, że nie było takiej konieczności). Również bez idiotycznego opisywania wszystkiego co gra oferuje, a co nie zawsze jest przydatne dla danej klasy (przykład: "a te gemiki to może kiedyś nie będą lipne, więc macie ich opisy: [i tutaj SRUUU: ogromna lista wszystkich gemów w grze]" i bądź tu teraz mądry).
Pamiętajcie jednak, że wszystkie wybory w sprawie enchantów, gemów i sposobie reforge'owania są MOIM ZDANIEM i ktoś, np. >TY<, może się z moimi decyzjami kompletnie nie zgadzać. Masz oczywiście do tego prawo, więc najlepiej, abyś swoje poglądy wyraził w komentarzu pod poradnikiem. Wszelkie uwagi, błędy, odmienne stanowiska będę czytał i starał się do nich ustosunkowywać czy to broniąc swoich wyborów czy też przyznając rację czytelnikowi :).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz