niedziela, 2 października 2011

Holy Whine Info #2: Kontakt, czyli gdzie mnie znaleźć

Dziś znowu króciutko, gdyż na dobrą sprawę nie ma o czym specjalnie pisać (brak nowych informacji z PTRa, co pewnie zmieni się we wtorek, jak wyjdzie jakiś nowy build). Anyway, dodałem do lewego "skrzydła" bloga informację gdzie można mnie spotkać, aby zadać pytanie czy po prostu pogadać.

Jak widzicie, jest kilka opcji. Ja polecam zwłaszcza IRCa, jeśli macie jakieś pojedyncze pytanie do mnie. Jestem tam online 24h/7, co nie znaczy jednak, że siedzę przez 24 godziny przed komputerem (dla części haterów to pewnie zaskoczenie). Tak więc jeśli nic nie odpowiadam, to logicznym jest, że poszedłem AFK. W końcu jednak na pewno coś do Ciebie "skrobnę", nie martw się! MSN oraz realID przeznaczone są dla osób, które chcą mnie "męczyć" przez dłuższy czas :). Od razu uprzedzam, że nie będę dodawał do realID osób, które się w opisie nie przedstawią albo nie podadzą powodu, dla którego chcą mnie wrzucić do "Friendsików w WoWciu". "No reason, no accept". Wszelkie przejawy spamu (spam request) będą od razu ignorowane i reportowane, więc wszystkim sfrustrowanym 15-stkom od razu dziękuję.

Ciągle też polecam najprostszy chyba sposób komunikacji ze mną, czyli komentarz pod notką/poradnikiem. Nie musicie się martwić, że nie zobaczę Waszych ewentualnych pytań, gdyż blogspot ma wbudowane informowanie o najnowszych komentarzach, więc nic nie umknie mojej uwadze.

Na zakończenie dodam, że niedługo pojawi się nowy poradnik dotyczący enchantów, gemów i reforge'a (wszystko na jednej stronie w przejrzystej formie). Warto czekać, jeśli masz z tym problemy :).

PS. Są kłopoty z imgshackiem ostatnio, nie wiem dokładnie o co chodzi, więc jeśli jakieś obrazy nie chcą Wam się "doładować", to wina "niewydolności" właśnie tego serwisu. Jeśli do jutra sprawa się nie rozwiąże, to zmienię hosting obrazków.

PS #2. Dziękuję za liczne odwiedziny bloga! Sam jestem zaskoczony, że mam tak dużo unikatowych wejść dziennie :).

2 komentarze:

  1. Za bardzo Cię dzisiaj wymęczyłam ingame że piszesz o gemach i reforgu? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie. To było już zaplanowane od paru dni :)

    OdpowiedzUsuń